
The Anardia-Terra Gaia Force: A Conscious Entering of Mt. Everest
Dag lieve mensen,
Op woensdagochtend 24 juni 2026, van 10.00 t/m 12.00u geef ik een nieuwe Zoom om de volgende stappen te zetten in het genereren van de oorspronkelijke life-force. Vanuit ons eigen vrije initiatie-vermogen mogen we onszelf, iedere keer weer, toegang verlenen tot de Archieven van de Oudheid. We gaan een stevige, interdimensionale reis maken waarin we dieper Terra Gaia ingaan. Onze innerlijke waarnemer mag de gezamenlijke life-force ervaren van een verbinding van de oudheid: De Anardia-Terra Gaia connectie. We gaan deze verbinding maken om nog meer van binnenuit-buitenaf waar te nemen wie wij zijn en welk oppervlak de Aarde is in relatie tot Terra Gaia en de bewuste kosmos.
In de plaatjes van deze wereld is Mount Everest, volgens de ‘officiële informatie’ de hoogste berg van planeet Aarde. We gaan Mt. Everest bezoeken om te ervaren wat deze berg is in relatie tot onszelf, Terra. Hoe kunnen we vanuit ons Mt. Everest bewustzijn letterlijk alles NU open zetten en ‘stil zetten’, zodat eigenlijk alles wat ingevoegd-emotioneel is ingevoegd, niet meer operationeel is? Welk portaalsysteem is Mt. Everest? Wat is die fascinatie van vele mensen om de top van de Mt. Everest te kunnen beklimmen? Waar komt het vandaag? Welk geheugen is werkelijk operationeel?
Met Anardia betreden we de connecties van de oudheid tussen de oorspronkelijke, vrije mensen-collectieven en de Leeuwen-en katachtigen collectieven. De werelden van het veldhoederschap van vrijheid, in welke laag dan ook.
Tijdens deze innerlijke initiatiereis van 2 uur gaan we dwarsverbanden ervaren en een mogelijkheid om al de bovengenoemde werelden met elkaar te kunnen vereenigen. En vooral: Onze innerlijke ervaring van de life-force versterken. Wie zijn wij? En waar zitten we in? Hoe kan de Aarde weer vereenigen met Terra via o.a. het menselijke bewustzijn?
Je bent van harte welkom om mee te reizen. Ik kijk er naar uit!
De Zoom is op woensdagochtend 24 juni 2026. Aub voel je vrij om deze tekst door te sturen aan eventuele geinteresseerden. Ik vraag een bijdrage van 10 euro per deelnemer. De Zoom-meeting is van 10:00 t/m 12.00u.
Voor opgave kun je je aanmelden via het Telegram Forum voor aanmeldingen, gewoon aanschuiven op de dag zonder aanmelding of mailen naar galacticheartcentre@yahoo.com . Ik zal de opname delen in het forum. Het is ook mogelijk om de opname te downloaden wanneer je niet live kunt deelnemen.
Gelieve de uitwisseling over te maken naar: NL26 KNAB 0609 9581 35 tav Galactic Heart Centre, onder de titel: Everest
Je kunt inloggen via deze weblink: https://zoom.us/j/8565597165?pwd=Z0FmTE9GMEJXamlLcVNNVlRMS0pQdz09